you make me feel alive...

Heeeeey!

Idag är jag på bra humör.
Kvällen har spenderats med Kevin,vi hyrde film,som vanligt!
Den här gången blev det Law abiding citizen,den var bra!
Vi såg även en till film,tror den hette College,rätt så sjuk film iaf.



Med tanke på att jag legat hemma största delen av lovet,inte kunnat äta och dricka så bra,inte fått anstränga mig osv så har mitt lov varit riktigt bra.
Jag har nog Kevin att tacka för det,han har varit och hälsat på mig mycket och hållt mig sällskap,det uppskattar rejält,tack för det!

Nu har jag 3 veckor kvar i skolan,men bara 9 hela skoldagar,jag klagar inte!
Sen blir det att söka jobb och planera sommaren!

Nu ska jag ta ett glas oboy sen sova,puss!

You are all I need and so much more...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback