you make me feel alive...

Heeey!

Igårkväll tog jag en promenad i snöstormen och mötte upp Kevin.
Vi gick sen hem till mig,för ovanlighetens skull så hade vi inte hyrt film, vi satt och kolla runt på internet på saker som jag önskar mig när jag fyller år osv,sen blir det att sova.

Imorse efter frukosten skjutsade vi han till basketmatchen och efter det åkte jag iväg med mamma och övningskörde. Det gick riktigt bra faktiskt,trots att  det är slaskigt och äckligt på vägen.
Jag träna på att parkera och körde lite statskörning,det gick hur bra som helst.
Blir nog att fara ut en sväng till ikväll.

Jag var även och köpte en matta till mitt rum,blev riktigt fint.
Ska spika upp lite saker på väggen sen också,sen är jag nog nöjd med mitt rum.

Nu ska jag göra en parisare och se lite serier sen blir det duschen och plugga lite körkortsteori,puss!


I got so much love for you darling



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback