you make me feel alive...

Heey!

Jag lyckades få i mig dom första värktabletterna,det var jobbigt men det gick ner tillslut.
Somnade efter det och sov framtill att K ringde,pratade lite med han och nu är min röst nästan borta.
Han är den som varit sötast under den här tiden när jag varit en nervös galning,han har fått mig lugn,tack!
Har pratat alldeles för mycket ikväll,men nu ska jag vila rösten till imorgon.

Ska lägga mig och se på film ett tag nu och sen ta värktabletter inför natten sen blir det att sova.
Har skrivit upp vissa tider som jag ska ta tabletterna eftersom det är rätt många per dag jag ska ta,11 tabletter per dag,inte kul när det är svårt att svälja.

Nu blire sängen,kall Oboy och film,puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback