Your new beginning was a perfect ending

Heey!

Trots att denna dag har varit en av dom dagar då jag haft mest ont så har det ändå varit en bra dag.
Jag fick träffa Jossan,alltid lika kul! Hon är bara för go!Det har varit sol och det har börjat smälta på backen,så dagen har varit i stort sätt bra.

Sen har jag spenderat kvällen med K,hur underbart som helst!
Vi hyrde film,igen! Den här gången blev det Ocean's 13,rätt så bra!



Nu har han precis åkt hem och jag tagit mina tabletter så det känns lite bättre.
Läkarna sa att dag 6 brukar vara den värsta och dag 6 är imorgon,är den värre än idag så kommer jag nog svimma av smärta.
Jag håller tummarna att det inte stämmer,jag hoppas det börjar gå åt andra hållet snart.

Imorgon blir det att ta tag i skolarbeten,lyckades inte så värst bra idag så det får bli imorgon.
Får se vad jag mer hittar på,beror på hur ont jag har.

Nu blir det iaf sängen,puss!

For me there's only you




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback