.

Heeey!

Idag har jag haft en riktigt bra dag!!
Började med att jag och Sara åkte ner på stan,käkade lunch på starz,riktigt gott!
Vi vandrade sedan vidare och kollade runt,köpte leggings,parfym och en kjol blev även en glass på torget.

Jossan kom ner också och gjorde oss sällskap ett tag vi lämnade henne med Fredrik och åkte med Johanna till skolan och hämtade ut resten av studentsakerna sen blev det stan igen.

Vid halv 4 plockade vi upp Kevin och skjutsade hem han så fick även träffa han en snabbis vilket alltid är lika kul.
Sen mötte vi upp Jossan igen och åkte och handlade lite mat och sen blev det grillning på min baksida i solen.

 

Efter maten och efter nån timmes snack så åkte vi till Carlshöjd och träffade grabbarna på fotbollsplanen.
Där spelades det lite fotboll,jag och Sara var hejjarklacken.
Vi stannade dock inte så länge,kom hem för 1 timme sen och jag har lyckas städa ihop högen med kläder på golvet så jag är nöjd för idag.


Aktiva gänget!


Nu blir det serier och vänta på att Kevin ska höra av sig ,sen sova,puss!

My memories with you - the best memories



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback