.

Heey!

Blev inte så mycket mer för mig idag än att ligga och vila och åka och handla med pappa.
Har fortfarande ont i magen och har legat och sovit i 2 timmar ikväll,vaknade av ett sms från Kevin och dog när jag såg vad klockan var.
Blir säkert inte speciellt lätt för mig att somna nu men sånt man får ta.

Imorgon är det fredag blir lugnt för min del blir att ligga hemma och vila och titta på film med Kevin skulle jag tro.
Lördag blir det iaf att åka ner på stan en sväng och kolla på Nadja som ska sjunga,ska bli kul!

Vet inte om det blir speciellt mycket uppdateringar i helgen men vi får se.
Nu ska jag lägga mig igen och titta på lite serier och hoppas på att jag kan somna snart,godnatt!

You are the only one who makes my heart smile like this



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback