.

Heey!

Igår var det lugnt på dagen,på kvällen kom Evelina hit och vi satt och hade det trevligt,sen gick vi till Elinas födelsedagsfest. Jag stannade där till 10 ungefär när jag drog med grabbarna till Ålidhem.
Satt hos Sabry ett tag sen gick jag över till dom andra hos Olivier.
Käkade kyckling och chillade.
Somnade vid halv 5 imorse,men inatt fick jag sova,äntligen!Tack för det!

Nu har jag precis kommit hem från min faster.
Har varit där för att äta tårta med farmor och pappas alla syskon osv.
Trevligt trevligt!

Nu ska jag städa ihop i mitt rum och sen äta middag,är lite småhungrig.



I'm never gonna give up on this


Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-12-21 | 08:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback