We belong togheter

Heeey!

Blev inge stan idag men lyckades iaf göra nått vettigt.
Städade mitt rum och rensade bort ännu mer kläder från min garderob.
När mamma kom hem åkte vi till optikern och fixa hennes glasögon sen köpte vi en hamburgare på MC donalds före vi åkte till min syster.
På Mcdonalds träffade jag Magdalena som varit i afrika i några månader,knappt så jag såg att det var hon med alla flätor,haha!

Sen åkte vi till min syrra som sagt,Jonte fyllde år när vi var i Turkiet så åkte dit med lite presenter även Joel fick ett par stycken så dom blev glada!

Sen blev det även Maxi,har äntligen handlat hem mat och massa frukt så det ska jag äta ikväll,massa vindruvor,mums!



Nu ska jag byta om till nått mer bekvämt sen lägga mig i sängen och titta på serier och vänta på att Kevin ska höra av sig.
Ska försöka sova tidigt ikväll,imorn blir det stan med Sara,ska käka lunch och prata resor,yeey!

You are the sunshine of my life



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback