You know I care

Heeey!

Idag hann jag inte med allt jag hade tänkt,blev iaf tvättning,träning och handla, så fick göra bort lite iaf.
Sen efter middagen kom Anna och Viktor och hämtade upp mig,vi åkte och kollade på skor sen skjutsade Viktor ner oss till stan där vi träffade Simon och Carro som vi gick omkring med.
Träffade även Evelina där nere som stog med oss ett tag,trevligt!


Simon&Carro                                           Anna (alltid normal på kort),jag och Evelina!

Sen gick jag,anna,simon och carro till öltältet ett tag.
Tur det för där blåste det inte sen började det komma några droppar.



Sen blev det inte så mycket mer för oss,vi ringde Viktor som kom och hämtade oss och skjutsade hem mig.
Nu ligger jag bara och fryser i sängen,inte kul!
Jag hoppas och ber att jag får sova lite mer inatt,men vi får se.

Imorgon är det fredag,jag hoppas det blir att träffa en viss person men även där får jag se hur det blir.
Ska iaf städa på dagen,behövs verkligen.

Nu blir det film,puss!

Is this it?


Great site! Lots of useful information!

2011-01-04 | 12:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback