you make me feel alive

Heey!

Även imorse blev det att kliva upp rätt så tidigt,åkte med pappa till teg en snabbis sen hem och käka lunch innan jag åkte till stan för att möta upp Evelina vid 11-tiden.
Vi har vandrat omkring ett bra tag och handlat lite småsaker. Fick med mig en morsdagspresent till mamma,kan dock inte skriva det här eftersom hon brukar läsa min blogg ibland.
Fick även med mig ett hårband och en fotlänk så jag är nöjd.

När vi var klar på stan gick jag till Farmor ett tag,där det planterades blommor på ballkongen och sen blev det fika.

Kom hem för ett tag sen,är äckligt trött men kan inte sova,rikgit störande.
Ska lägga mig och se på serier ett tag sen gå en promenad hade jag tänk om det inte börjar regna.



Älskar serien.

Missing you like crazy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback