Your eyes are the sweetest stars I've ever seen

Heey!

Idag så fick jag en lite förtidig studentpresent,en ny digitalkamera så nu har jag äntligen min egen,hur nice som helst!
Mamma och pappa köpte även en Ipod som jag lekt med ikväll och laddat med musik,känns tomt nu när jag är utan min ipod men jag har ju mobilen.

Planerna för fredag sprack,blir inte som det var tänkt.
Får väl hitta på nått annat,har ju några dagar på mig att komma på nått nytt.

Nu ska jag pillra ut mina linser och lägga mig i sängen och titta på serier sen försöka sova jag blir snart galet på mina sömnproblem!

I wish you were here, but you're not here, you're there. And there doesn't know how lucky it is



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback