But I do like it

Hellooo!!


Blir aldrig som jag tänkt mig,Sara kom och hämtade mig,vi åkte och hämtade upp Jossan och begav oss mot stan och nachobar. ´
När vi parkerat bilen och ska gå så ser vi en bil köra in i mitträcket av vägen och sen in i en flaggstång,det började ryka ur bilen och den sågv inte så fin ut efteråt.
Hur som helst,vi käkade nachotallrik allihopa och gott var det.



Efter det vandrade jag och Jossan ner till stan och kikade runt lite.
Träffade även Nadja som jag inte träffat på ett bra tag.
Jag och Jossan bestämde oss för att ta en promenad hem,riktigt skönt väder för att gå.
Vi gick även in på Inter sport en sväng och jag såg ett par skor jag vill ha,egentligen 2 par likadana fast olika färger,haha!

Får se om det blir att köpa när jag får pengar,maybe!

Nu ska jag tömma tvättmaskinen och sen byta om.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback