Don't let me fall

Heeey!

Idag har det varit full rulle..!
Min bror och vovve kom hit ett tag och drack kaffe och pratade lite,jag fick busa med vovven igen.
När dom for åkte vi iväg för att hämta Jonte och Joel från dagis/skola sen åkte vi hem och fikade lite.
Killarna satte sig framför tv'n och kollade på barnprogram och pappa åkte iväg för att besikta bilen.

När pappa kom hem så gick jag iväg för att möta Jossan och sen vandrade vi omkring på Coop,HM och Stadium.
Fastnade inte för något speciellt så vi gick till Rusta där jag köpte lite saker,billigt och bra!
Det var ganska stor skillnad på priset jämför med coop,så jag är nöjd.



Det här är vad jag fick med mig hem.

När jag kom hem så var pojkarna fortfarande kvar,min syster och hennes kille var också här,dom hade ätit middag men jag missade middagen så jag fick äta själv.

Nu har dom nyss åkt hem och jag ska ta fram böckerna och läsa lite tror inte det händer så mycket mer ikväll.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback