Down on me

Heeey!

Efter middagen så ringde Anna och ville att jag skulle komma och hälsa på henne och Benjamin och det kan man ju inte säga nej till.
Jag åkte dit och vi busade och läste lite böcker.
Anna åkte iväg en sväng och köpte ett par julklappar så jag och benjamin fick underhålla oss själv men det gick rätt bra.
Han gillar iaf att sitta framför webcam,här har ni ett par bilder.





Han gjorde slängpussar när han såg sig själv,haha!

Blev sen att ta en promenad hem från liljansberget,skönt dock lite kallt.
När jag kom hem bänkade jag mig framför tv'n och såg Ung & bortskämd.
Helt sjukt vad vissa människor är bortskämda,kan ingenting,helt sjukt bara.

Nu ska jag vandra in till köket och göra en smörgås och varmchoklad och sen blir det att plugga lite.
Har ju inte varit så duktig med det idag,får ta igen det ikväll istället.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback