.

Heeey!

Idag har det varit en lååång dag,började med att jobba imorse,dock inte så länge,men kul vare.
Mitt på dagen hämtade pappa mig och vi åkte till Ansmark för pappa skulle kolla på syrrans bil,jag passade på att umgås lite med Jonte,trevligt trevligt!
Efter det åkte jag tillbaka till stan och gick till ostbutiken för att underhålla sara.
Vid 18 när vi stänge butiken så for vi hem och hämtade träningskläderna och åkte till tenton för att träna.
Sjukt härligt,kommer dock ha träningsvärk imorgon,men 7 ska vi på tenton imorgonbitti,i like!
Sen några timmar mitt på dagen ska jag spendera med världens bästa person,kommer bli great!

Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på lite film,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback