.

Heey!

Blev riktig storhandling idag med pappa,sjukt nice!
Sen åkte jag och Jossan ner på stan en sväng,träffade Nadja,imorgon blir det att fira henne,kommer bli nice!
Sen träffade vi Janna,vi vandrade omkring ett tag,ingen hitta nått att hurra för,less på Umeå,blir att försöka spara ihop lite pengar och fara iväg och shoppa någonstans.

När jag kom hem satt lillvovven och titta ut genom fönstret.
Min bror kom efter ett tag och ville ha hjälp med sin nya dator,gick inte så bra då vi inte minns lösenordet till internet,haha!
Fick vara hans guid via telefon istället,gick lite bättre.

Nu ska jag snart göra mig klar för att sen åka till Carlshöj och spendera kvällen med massa goa människor,blir iaf lugnt.
Imorgon blir det party på Ersboda och sen utgång,kommer bli helnice.
Synd bara att jag måste upp tidigt på söndag för att jobba,haha men jag överlever nog.

Nu ska jag göra mig klar och invänta att Jossan hör av sig,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback