.

Heeey! 

Idag var jag uppe med tuppen,04.30 ringde väckarklockan,var dock redan vaken.
Har varit en sjukt lång dag,åkte till Lycksele,gjorde teoriprovet och uppkörningen.
Teoriprovet som jag trodde jag skulle kugga på klarade jag,så jag är nöjd!
Dock gick inte uppkörningen lika bra,gubben var inte ok i huvudet någonstans,men ska inte sitta och sura över det.
Bara att göra om :)

När jag var klar där for jag och pappa till kåtan och käkade lunch,var även förbi på Ansia och sa hej till Tessan och Maggan,längesen jag träffa dom så det var trevligt!

Blev att åka förbi Coop en sväng med Jossan och Sara när jag kom hem.
Köpte dock ingent,sparar mina pengar till Sundsvall.
Om jag och Jossan får som vi vill så åker vi dit på fredag,sjukt dyrt med buss bara.
Men får se hur vi gör.

Nu ska jag byta om sen börja förbereda middagen.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback