Every little thing is gonna be all right

Heeey!

Blev inte tenton imorse som vi hade tänkt,min rygg mådde inte bra.
Men imorgonbitti blir det Body pump kommer bli helnice!

Idag kom en av mina underbaraste vänner hit,vi tittade på film och pratade,väldigt trevligt!
Blev Inception,jag hängde inte riktigt med men ja har hört att många tycker den är bra så får ta och göra ett nytt försök senare.

Nu håller jag och pappa på att laga middag,det blir biffar med fetaost och potatis,I love it!
Så när mamma kommer hem är middagen på bordet.



Ikväll blir det massa plugg och sen slappa framför massa serier.
Hade gärna gått på Corona ikväll för jag är på strålande humör men böckerna känns viktigare så får bli en hemmakväll med plugg.

Later.

I'm smiling.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback