Gotta get through this

Godkväll!

Kom precis hem från en underbar kväll med underbart folk.
Började med att jag och Jossan tog bussen till Carlshöjd,på bussen träffade jag Egide och Songore som jag inte träffat på ett tag,det var trevligt!
Jag och Jossan åkte till Johan där Fredrik redan var sen inväntad vi Petter,Eric,Wulffen och Rebecca.
Vi åkte ner på Maxi och handla lite sen splittrades vi åt två håll för att några timmar  senare träffas igen,haha!
Har blivit sjukt mycket skratt under kvällen gång,jag har haft riktigt kul.

Jag och Petter gick även in på 5ive en sväng för att hämta mitt VIPkort.



Så nu har jag det.
Får gå före i kön,ta med en kompis in gratis och får vara i viprummet,ändå nice!
Gratis är alltid bra!

Nu är jag sjukt trött,ska lägga mig och sova,imorgon blir det plugg på förmiddagen,vill inte men nu är det inte länge kvar och jag har inte så mycket val.

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback