I got sunshine on a cloudy day

Heey!

Imorse kom Anna förbi och lämnade Vovven igen,vi började dagen med en lite promenad men fy vad kallt det var ute.
Vi gick hem,jag satte mig och titta lite på film sen vid 11 kom Sara och vi for till Nydala för en promenad som blev 2timmar lång,nu har lillhunden somnat på golvet,helt utslagen.
Blev en riktigt lång promenad så jag förstår att han är trött.



Jag har krypit ner under täcket och försöker få upp värmen,ska se lite serier sen sätta mig och plugga lite hade jag tänkt.
Sen vad som händer resten av dagen återstår att se.

Later.



oh nej gumman är det so h¨R mkt snö redan?!



sv:joo jag trivs bra gumman, allt bra med diig??vad gör du nu?

2010-11-17 | 15:09:12

du skulle ringt mig och frågot om jag skulle med och gå :(

2010-11-17 | 17:11:46

Sorry jossan ;/ tänkte inte så långt,men vi får ta en promenad sen :)

2010-11-17 | 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback