I just can't stop

Heeey!

Sitter nu och tittar på barnprogram med Jonte och Joel.
Vi har bakat pepparkakor,riktigt goda blev dom.
Joel var mest intressead av degen och gav snabbt upp bakningen men när glasyren skulle på blev det genast så mycket roligare.

 

 




Mamma och pappa har åkt iväg till min faster på farmormöte och middag så jag och grabbarna ska äta middag tillsammans.
Vad det blir vet jag inte,pojkarna får nog välja.
Sen när dom åker hem blir det att ta det lugnt,är sjukt trött.
Imorgon blir det att åka ner på stan en snabbis och sen mublera om i mitt rum och julpynta lite,ska även sätta upp en hylla som jag köpte på Ikea när jag var där i September som fortfarande är kvar i kartongen.

Nu ska jag återgå till barnprogramen,later!

It just feels so right.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback