I try so hard.

Heeey!

For iväg till Coop med Sara en sväng,skulle köpa lite småsaker och det här är vad jag fick med mig hem.



Blev lite mer utrymme i plånboken men jag är nöjd med det jag fick med mig hem.
Hann inte mer än hem så åkte jag och mamma till coop,den här gången köpte vi mat.
Dagen har gått snabbt,känns som att jag inte gjort nått men men.

Har iaf tagit fram mina teoriböcker nu som jag jag sitter och läser,dock inte det roligaste man kan göra men.
Ikväll kommer Sara hit,blir att titta på Beck,alltid nice!

Nu blir det dock plugg,later!



Heej! Hoppas du får en fin söndagskväll :)r

2010-11-14 | 17:26:05

Vad tycker ni om tonårsföräldrar??



2010-11-14 | 17:58:40

fin blogg:)

kolla gärna in min och kommentera något :)

2010-11-14 | 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback