I will love you forever

Godkväll!

Blev inte att åka till Carlshöjd ikväll,lika bra var nog det för jag somnade på sängen när jag tittade på tv och nu 2½ timme senare vaknar jag.
Nu lär ju inte jag lyckas somna om på ett tag,men men.

Imorgon blir det att kliva upp tidigt,ska iväg en sväng på gymmet och sen blir det promenad med Jossan.
Vad som händer på kvällen återstår att se,blir iaf en tidig morgon på lördag för jag och Jossan ska åka till Sundsvall och shoppa loss på Birsta,kommer bli niiice!
Sen på kvällen ska vi på parteey hos Wulffen,även det kommer bli niiice!



So much in love in with you

Nu ska jag gå och borsta tänderna och försöka somna om till en film.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback