Just the way you are

Godkväll!

Vid 7 kom Sara hit vi gick till godishuset och köpte lite on onyttigheter,jag ångrar mig stort,hade räckt med att köpa typ 5 godisar,sen är man ändå less.
Får ge pappa och mamma resten.



Blev iaf att titta på Ensam mamma söker,sen blev det Beck,dock inte länge vi åkt iväg till Carlshöjd ett tag istället.
Satt massa folk hos Andé och tittade på film så vi sa hej till dom,gav Wulffen sin present sådär en månad efter.

Nu är jag iaf hemma igen,ska snart försöka somna till en film.
Imorgonbitti kommer Anna (brorsans tjej) hít med lillvovven som ska vara med mig hela dagen,blir en långpromenad när dom kommer strax efter 7.

Nu blir det film,ska se She's out of my league, får se om den är bra eller inte,somnar jag innan filmen är slut har jag mitt svar där.

Godnatt.



2010-12-18 | 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback