Love takes time

Heeey!

Imorse var jag uppe tidigt,igen!
Har blivit en vana att kliva upp tidigt varje morgon ett plus är att jag uppskattar mina sovmornar mer.
Strax efter 7 kom Anna hit med vovven,var en seg morgon,låg och titta på lite serier.
Sen blev det en liten promenad och sen lunch.

Nu har jag precis kommit in efter en lite längre promenad.
Sjukt vad kallt det är ute,inte kul alls.

Nu har vovven somnat och jag sitter och försöker komma på hur jag och Jossan ska ta oss till Sundsvall imorgon eller på lördag.
På nått sätt ska det allt gå.

Nu ska jag plocka ihop lite saker i mitt rum som jag lyckats riva ut och sen blir det att hitta på nått lite roligare.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback