smiling,thanks to you!

Heeey!

Jag är på bra humör,trött men på strålande humör!
Kanske för att:

*Jag har världens bästa vänner
*Jag klarade mitt teoriprov idag
*Bokat uppkörningen (igen,haha)
*Världens bästa fick mig på bra humör även fast jag kuggade på uppkörningen,du är bäst (tack till han)
*Jag taggar 2 veckors All inclisive i April/Maj med Sara
*Jag taggar nyår
*Jag ska börja plugga,känns skönt att fixa allt


Har en hel hög med anledningar till att vara glad,mer än så kan jag lätt skriva ner men här är några speciella anledningar.

Nu ska jag göra iordnign en varm kopp choklad och krypa ner under täcket och se lite film.
Imorgonbitti kommer lillvovven igen,då blir det långpromenader,I like!

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback