Someday,maybe.

Heeey!

Dålig uppdatering,I know!
Som jag skrev i tisdags så blev det Corona med Sara,JossanFredrikPetter,Johan,Eric och André.
Började kvällen på Haga hemma hos Sara,mycket trevligt.
Sen på Corona träffade jag sjukt mycket folk jag kännde och jag hade riktigt roligt faktiskt.







Vart inte så mycket bilder men bjuder på några iaf.

Igår ville jag helst inte kliva upp men det var inget alternativ.
Jag  for ner med mat till Sara och käkade med henne innan vi gick till stan för att gå till viva vägledning.
Nu har jag iaf valt alla kul.

Vi var även med Rebecka ett tag också,trevligt det också.
Kvällen spenderades med Sara och film,vi hyrde Remembe me,jag tyckte inte filmen var så värst bra men den dög.

Idag har jag varit och handlat med pappa,vi åkte även ut till Bäcksjön och hälsa på Lennart och Eva,sjukt längesen jag träffa dom.
Träffade även Annica också,ännu längre sen jag träffa henne så det var kul.

Nu sitter jag här och ska snart börja plugga lite,nått roligare händer nog inte ikväll.
Imorgon är det dock fredag,kanske händer nått lite roligare än plugg då iaf.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback