time stands still when I'm with you

Heey!

Middagen blev god,blev kyckling och pommes,Joel var dock lite grinig och vägrade äta,han gillade tydligen ingenting. Lyckades dock få i han 2 korvbitar istället.
Lillgubben är så rolig,pratar hela tiden om mitt ex.
När vi skulle baka så skulle han vänta på honom,jag ba han kommer inte.
Sen när jag skulle göra glasyr skulle han göra en åt mitt ex,kunde ju inte säga nej så han fick göra en.
När vi skulle duka bordet så sa han att det saknades en tallrik för mitt ex borde ju också fått ett.
Såg även ett kort på mig och mitt ex från när vi var på ett bröllop och ba där är ni när ni gifte er.
haha,han är så söt.

Har iaf skjutsat hem dom nu och jag har krypit ner i sängen.
Känner mig sjukt sliten,blev inte så mycket sömn inatt,dock sov jag enormt gott dom få timmarna jag sov,helmys.




Den här tröjan köpte jag i Sundsvall igår och jag älskar den.
Sjukt mysig.
Lätt min nya favorit,haha!

Nä nu ska jag göra iordning en kopp te och lägga mig och titta på serier,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback