I miss everything about you..

Hey!

Pluggandet går sådär,fastnade framför massa gamla härliga bilder och massa gamla goa låtar.
Sjukt vad vissa låtar får vissa minnen att komma fram.
Hänt enormt myket dom senaste åren och saker har förändrats,vissa saker blivit bättre och andra inte.
Bara för att vissa saker försvunnit från ens liv betyder det inte att det är helt borta,vi har fortfarande alla minnen.

Jag saknar mina grabbar,min granne/bästa vän,alla mina goa tjejer.
Jag saknar många,vissa träffar man fortfarande men inte lika ofta,alla har sitt liv,sina jobb/skola,vissa har flyttat (rebecca kom tillbaka!!).
Har massa goa människor runt om mig nu också,men kan inte hjälpa att sakna dom som var med för nått år sen.












I miss you the most.


I wish..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback