what to do?

Heeey!

Har suttit och pluggat lite teori ett tag men jag blev less ganska snabbt.
Har bakat kladdkaka,men är inte sugen på att äta den,hade bara lust att göra nått,haha!
Hade jag haft mitt gymkort nu hade jag farit och tränat jag är så sjukt rastlös,nästa vecka blir det iaf ändring.
Då blir det träning till max,är sjukt taggad!!



Nu sitter jag och funderar på vad jag ska köpa till alla i julklapp och för vilka pengar!?
Vi har iaf bestämt att dom vuxna inte ska ha och jag räknas inte till dom än,haha!
Men har ändå några stycken jag ska köpa till.
Jonte och Joel önskar sig bara massa leksaker och dom brukar kosta sina kronor men dom är värd det,mina sötpojkar! Vill verkligen inte att dom ska bli äldre.

Nu ska jag banka in lite mer teori i mitt huvud och sen slappa framför tv'n.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback