You and me is the perfect us

Heeey!

Idag har det inte blivit nå bloggande.
Började med att jag tog en liten sovmorgon,gick sen på en promenad.
Käkade lite lunch sen kom Sara och hämtade mig,vi åkte förbi Östra en sväng och hälsade på,träffade dock inte så mycket folk,men kul ändå.

Sen åkte vi ner på stan en sväng,krånglade lite med bilen,åkte till pappa för att fixa det sen blev jag upphämtade av mammas jobbarkompis som jag skulle till på middag.
Ska börja vara barnvakt åt hennes dotter lite nu och så skulle lära känna dom lite,trevligt var det iaf.

Hann inte mer än hem så åkag jag ner till Sara,vi gjorde chokladbollar,hade räckt med 1 var.
Sen åkte vi iväg och träffade Rebecka en snabbis och nu är jag hemma och har suttit och skrattat ett bra tag,är lite övertrött,ska snart sova,väntar bara på ett sms sen blir det ett samtal sen sova.

Imorgon kommer vovve igen,då blir det en långpromenad runt nydala tror jag om det inte är allt för kallt då blir det nog en kortare runt ankdammen kanske.


Nu ska jag se lite serier sen sova,godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback