A new chapter

Heey igen!

Jag är slö,hur slö som helst,har inte gjort någonting vettigt på hela dagen,vartit ut en snabbis men inte mer än så,var iaf skönt att få lite luft.
Annars har jag spenderat störtsta delen i sängen och tittat på serier,har dock varit lite duktig och pluggat,vart inte många minuter men ändå.
Har inte fått bilderna av Jannike än men snodde lite från hennes blogg.
Har dock bara bilder från i fredags när vi var i holmsund.






Inte snyggaste bilden men men..

Vi fick träffa världens sötaste lilltjej.

Jag ska snart ta och sova,imorgonbitti kommer mina älsklingpojkar hit.
Jag,Jonte,Joel,Nadja,Alva,Gabriel,pappa och min faster ska fara och bowla,ska bli kul.
Så ska jag orka med dagen imorgon så måste jag sova tidigt.
Ska göra mig klar och somna till en film tror jag.
Godnatt.

Someday maybe,who knows.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback