Can't find the right words...

Heeey!

Jag är sjukt trött,har varit en lång dag idag.
Satt och pluggade ett tag innan jag for ut för att köra lite med pappa,gick bara bra trots att vi bara har sommardäck,haha!
Sen åkte jag ner till stan för att träffa Lionel en snabbis sen bar det av hemmåt igen för att käka middag innan jag och pappa åkte till Storasyster för att hälsa på.
Joel satt och räknade till 100,hur många 4åringar kan göra det? Sjukt söt iaf.
Sjukt vad snabbt dom växer,kan inte fatta inte.


Mosters minsta sötnos,har tur som har 2.

Vi hann inte mer än komma hem så kommer mina älskade storebror på besök.
Vi satt och snacka körkort,lastbilar ( väldigt intressant) och sen försökte jag slänga in lite kommentarer om bebisar men det gick inte så bra,haha!

Nu ska jag vandra in till köket och göra mig en kopp varmchoklad och sen krypa ner i sängen för att plugga MASSOR med teori,ska dock försöka sova ganska tidigt ikväll,får se hur jag lyckas med det.
Ska iaf upp innan 6 imorgonbitti känns inte så taggande.
Bytte btw min tid för att fixa naglarna så imorgon får jag dom,love it!

Nä nu ska jag sluta svamla och börja plugga,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback