.

Heeeey!

Jag hade tänkt för en gångsskull ta mig en sovmorgon idag men min kära pappa ringer vid 8.30 och vill att jag ska koka potatis åt honom?!
Snäll som jag är så kliver jag upp och gör det,lika bra att vara vaken när man väl klivit upp.

Så,jag har varit duktig och gjort lite ansökningar om lite kurser jag vill läsa efter nyår,är astaggad!
Jag ska snart fortsätta med min bildvägg som jag bestämde mig för att riva ner igår,kommer ta ett bra tag att sätta dig bilderna igen,bara jag kan bestämma vilka bilder.



Nu har jag iaf någonting att göra tills Sara ringer.
Idag händer det grejer kan jag lova,vad det blir berättar jag sen,haha!

Nu ska jag sätta igång och börja pyssla,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback