.

Heey!

Jag lever men knappt,är sjukt trött och för ovanlighetensskullt bakis.
Vilken kväll och vilken natt!!
Jag och Jannike tog bussen till holmsund vid 19-tiden för att åka till Jessica och Fabrice där några av grabbarna var och även några fler som jag inte kännde.

Efter ett antal öl,cider och Whiskey som Brian bjöd på så åkte jag och Jannike in till stan för att gå till 5ive.
Tur som jag har så jobbade min kusin så vi kom in gratis!
Minns inte mkt av vad vi gjorde där inne det jag minns var hur jävla skönt det var att lägga sig i sängen när jag kom hem.

Ville inte kliva upp imorse men för att få skjuts så var jag tvungen att kliva upp och åka till bolaget,känner inte taggen för att dricka ikväll men det kommer väl.

Nu ska jag iaf ta mig en dusch och försöka bli människa igen.
Bilder kommer imorgon när jag fått dom av Jannike.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback