Home sweet home

I'm back!

Har haft en helt underbar vecka i Turkiet och på älskade Pegasos World.
Som många vet så var jag även där 2 veckor i maj och jag älskar stället och folket.
Det var riktigt roligt att komma tillbaka och träffa många av dom igen synd att vissa inte var kvar men kanske träffar dom någon annanstans någon annan gång,who knows.

Veckan har gått sjukt snabbt,men jag har haft kul.
Solat,badat,druckit drinkar,shoppat och umgåtts med underbaraste folket.
Eftersom bilder säger mer än 1000 ord så låter jag bilderna tala för mig.



Framme tidigt på morgonen,lika bra att hålla sig vaken,var först vid poolen,haha!



Ahmed,underbara Ahmed,saknar dig redan,den svåraste att säga hejdå till,för andra gången.



Underbara drinkar.



Ahmeds bättre halva,haha! Underbara Yulia.



Bada bland vågorna.



Jag.



Älskade Duygu bjöd på magdans.



Sara sörplar drinkar.



Mehmet gick,satt,låg och hoppade på krossat glas.



Mehmet bjöd även på eldshow.



Jag och älskade lilla Duygu,vad jag kommer sakna dig.


Det var alla bilder för idag,kommer kanske fler imorgon när jag får bilder från Sara's kamera också,där finns lite roligare bilder.
Slänger kanske in någon video imorgon också om jag hinner.

Nu ska jag lägga mig och titta på mina älskade serier som jag varit utan i 1 vecka,haha!
Ska upp tidigt imorgon och plugga.
Later.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback