I have you to thank for this.

Heeeeey!

Tänkte berätta lite om min underbara helg!
Igår åkte jag till Olivier på ålidhem och umgicks med mina saknade grabbar,riktigt roligt!
Var inte där så länge innan vi alla vandrade till Sam där några fler underbara satt.
Vi åkte sedan mot stan för att fara på Balder där jag träffade fler underbara människor och lyssnade på underbar musik.
Det bästa med kvällen var folket,som jag saknat massor.

Sen idag när jag väl vaknat till liv så åkte jag iväg med Sara en sväng innan jag skulle iväg till Farmor för att fira henne,hon fyllde 88år idag.
Träffade många fastrar,kusiner och kusinbarn.
Inte varje dag det händer så det var roligt!

Sen hämtade Sara upp mig vid 15.30 och vi åkte vidare för att fara på Burundisk afton.
Vi åt god mat,lyssnade på bra musik,fick höra lite om Burundi och se på lite dans och modevisning,riktigt roligt!










Så min helg har spenderats med underbara människor,dom bästa!
Tack för den här helgen!

Nu ska jag sätta mig och plugga lite teori och sen sova.
Blir att kliva upp tidigt imorgon har mycket jag ska göra.
Träna,sjukgymnasten,handla det sista inför turkiet på tisdag,packa och plugga.


I can't explain in words how good this feels.



sötnos :)

2010-10-11 | 11:26:24

Allt bra? :)

2010-10-11 | 12:31:13

sv:tack gumman,du med.var bor du nu??

2010-10-11 | 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback