I just can't find the words

HEEEEY!

Ja,jag är på strålande humör!
Klev upp strax efter 4 imorse för göra mig klar för att åka och göra halkbanan i hörnefors.
Jag var äckligt nervös men fy vad bra det gick,och det var mycket roligare än jag kunde tro.
Nu är det gjort och inte långt kvar till körkortet hoppas jag!!



När jag kom tillbaka till stan så åkte jag och hälsade på farmor en stund,fikade med henne osv.
Trevligt att se henne lite piggare.
Efter det när jag kom hem vid 2 så somnajde jag ganska snabbt,vaknade sedan vid 7 och dog halvt när jag såg vad klockan var.

Sen har även Elina varit hit en sväng vilket var länge sen,kul att se henne och prata lite dock var det inte länge men förhoppningsvis tar det inte lika lång tid till nästa gång,vet att du läser min blogg,haha!!

Har även haft ett trevligt samtal,nu är jag sjukt taggad på allt och är otroligt glad.
Har pratat med några av mina favoritpojkar på msn och gud vad jag saknar dom,ändring ska det bli!

Nu eftersom jag är så pigg och glad så ska jag byta om och göra mig redo för ett träningspass!
LATER!!!


Right now I can't ask for more,I'm happy!



Jag hade Anette och Felicia på besök, det var riktigt kul :)

Vad ska du göra i helgen då? :)

2010-10-08 | 10:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback