I know I'll be there at the end of the day

Godmorgon!

Jag kan inte sova,har för mycket att göra idag.
Jag är trött,blev lite senare igår än jag tänkt.
Jag var med Rebecka och Sara ett tag innan jag och Sara åkte iväg för att gratta Wulffen!
Grattis igen!!!




Jag har satt igång en tvätt,ska äta nått nu sen blir det att duscha.
När jag gjort mig klar kan jag börja packa ner alla småsaker innan jag ska iväg på körskolan en sväng.
Tror inte jag kommer hinna slänga in nått inlägg innan jag åker men ska försöka slänga in nått inlägg när jag kommer fram.







Här kommer jag spendera den närmaste veckan,underbart!
Nä nu ska jag göra någon nytta.
Ha det så bra här hemma,later!



trevlig resa:)

2010-10-12 | 11:45:07

Tack så mycket :D

2010-10-12 | 16:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback