It feels pretty good

Heeeey!

Har suttit och tryckt in massa körkortsteori i mitt huvud börjar bli ganska less.
Har även suttit i telefonen ett X antal timmar med 3 underbara människor.
Satt och pratade med Johanna i drygt 1.5 timme,mycket att ta igen.
Ska dock träffa henne imorgon,vi ska på körskolan och plågas tillsammans,men det går nog bra.

Min hjärna orkar inte mer plugg ikväll så jag ska krypa ner under mitt täcke och titta på lite serier.
Imorgon blir det en lång dag.
Ska upp vid 7 och ta mig ut på en joggingtur och sen blir det Zumba,I love it!
Sen efter det blir det körskolan,sen ner på stan för lite ärenden och lunch sen tillbaka till körskolan för mer plugg.
Har en känsla av att kvällen kommer spederas med böckerna också,haha!




Nu blir det serier,godnatt!

Can't ask for more right now,this feels good.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback