smiling,thanks to you!

Heeeey!

Dagen spenderades till en början på körskolan med ett par timmars pluggande,inte så värst roligt men det gick ganska bra.
Strax efter 11 kom Sara förbi och vi åkte till stan för att möta upp Johanna för att sedan gå och äta lunch.
Efter lunchen så gick jag iväg för att boka tid för att fixa nya naglar,nu känner jag mig handikappad utan naglar,haha! Ska bli skönt att fixa dom igen.
På tisdag kommer mina älsklingar tillbaka.

Sen bar det av mot körskolan igen,den här gången med Johanna.
Satt där i drygt 1 timme,gick inte lika bra den här gången men det kommer.
Fick köra hem också,sen blev det middag och sen sova ett tag,sjukt skönt.




Nu har jag varit ute med Sara en sväng också och ska snart sätta mig och plugga lite innan jag ska krypa ner under täcket och se lite film innan jag ska sova.
Blir en tidig morgon imorgon,blir att träna innan jag ska iväg till sjukgymnasten och sen blir det körskolan igen.

Nu blir det plugg,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback