So much more than you'll ever know

Heeeey!

Imorse när väckarklockan ringde var jag sjukt trött,ville verkligen inte kliva upp,men hade inte så mycket val.
Åkte iväg till sjukgymnasten för att kolla på min rygg.
Tydligen så har jag en platt bröstrygg,vilket tydligen inte är så jättebra.
Han knäckte iaf till ryggen och det var sjukt vad det knakade,men skönt var det iaf.


Nu ska jag sätta mig och plugga lite innan jag ska dra mig ner mot stan,träffa Lionel tror jag och sen fara på körskolan ett tag.
Får se om jag ska träffa Sara sen när hon slutar också om hon inte måste jobba igen,haha!
Sen ska jag även kolla upp ett gymkort,lite väl halkigt ute nu för att springa så blir gymmet under vintern.

Nu ska jag iaf öppna teoriböckerna.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback