Thank god i've got you

Heeeey!

Jag känner mig inte så levande idag måste jag säga.
Igår så drog jag till Ålidhem för att umgås med grabbarna,vilket alltid är kul.
Även Elina kom förbi så jag blev inte ensam tjej så jättelänge,men jag är van så,haha!

När jag kom hem imorse så kan jag lova att jag var både blöt och kändes som att jag var en isbit.
Snön är galen,trodde inte det skulle komma så mycket snö igår som det gjorde och dum som jag är så hade jag bara låga tygskor,men överlevde gjorde jag,kommer säkert bli förkyld men sånt man får ta.

Mamma kom iaf in och väckte mig vid 10,det var inte speciellt uppskattat men vi åkte till Onoff och köpte en inspelningsbar dvd,den var egentligen tänkt till mamma och pappa men den hamnade tillslut i mitt rum och jag är helnöjd!



Nu har jag något att roa mig med ikväll.
Ska även sätta mig och plugga,roligt på en lördag? nja men jag känner mig inte så taggad på att göra så mycket,är sjukt trött.

Ska gå och hjälpa till med maten nu,får gomiddag!
Kyckling med halomiost och hemmagjort potatismos,mumms!
Later.


I can't imagine a life without you.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback