time will tell

Heeey!

Har knappt suttit still idag!
Klev upp tidigt och åkte till körskolan och hade körlektion sen mötte jag upp pappa på stan för att växla pengar till Turkiet,iihh!!
Sen käkade vi lunch innan jag skulle träffa upp Rebecka för att gå till Viva komvux.
Lite svårt för att bestämma vilka kurses jag ska läsa men det löser sig nog.

Sen var jag bara hem och vände i dörren innan jag åkte iväg för att möta upp Sara en sväng.
Hem käka middag,plugga lite och sen somnade jag och det är jag lite grining över nu för jag är inte trött längre och MÅSTE sova,ska nämligen upp imorgonbitti 04.45 känner mig inte så taggad men men.

Känns som att dagen imorgon kommer bli äckligt lång men förhoppningsvis även rolig.
Nu ska jag göra mig klar för sängen och tvinga mig att sova,godnatt!



Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 | 10:29:14

Svar: Vad trevligt, då får du lycka till med båda de sakerna!

2010-10-07 | 13:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback