What a nice surprise

Heeey!

Jag är helt död,eftersom jag endast sovit 2h inatt.
Hade tänkt sova ett tag mitt på dagen men Rebecka ringde och ville ha lite sällskap så jag har varit ute en sväng med henne.
Kom precis hem och ska bara byta om sen åka iväg med Sara en sväng.
Har en känsla av att jag kommer somna när jag kommer hem om jag inte håller mig sysselsatt.

Imorgno har jag mycket att göra.

*Träna
*Körskolan
*Växla pengar
*Åka till Komvux
*Åka till blodcentralen
*Plugga

Men det är på ett sett skönt att ha saker att göra så man inte bara sitter hemma.
Nu ska jag skynda mig och göra mig klar innan Sara ringer.
Skriver kanske mer sen om jag inte lyckas somna.
Later.




Ja, det är alltid bra att ha mycket att göra. Då går dagarna snabbt och man sover så skönt :)

Svar: Med mig är det också bra! Händer det något roligt i veckan då?

2010-10-05 | 17:58:03

sv: jodå, allt är bra med mig :P händer idag då?

2010-10-06 | 10:55:09

Det är bra, är lite trött bara :P

Vad har du för dig nu då? :)

2010-10-06 | 11:25:05

de där med blodcentralen låter läskigt asså :(

2010-10-06 | 16:44:32

Svar till anonym: nejdå ska bara anmäla mig så jag kan börja lämna blod =)

2010-10-06 | 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback