You're so blind...

Heeey!

Som jag skrev tidigare så har jag varit på middag hos Anna och Benjamin,sjukt trevligt!
Var ett bra tag sen jag träffade dom sist,trodde inte Benjamin skulle känna igen mig men.
Han var sjukt mysig ikväll,vi badade,käkade middag och myste framför tv'n,sjukt kramgo var han :)


Tiden går snabbt,lillgillen är inte så liten längre.

När jag kom hem så la jag mig framför böckerna som vanligt,jag är sjukt less på teorin,den är så sjukt tråkig men jag har ju inte så mycket val.
Har även suttit och tittat på lite nya avsnitt som kommit ut,det är jobbigt att följa så många serier,har kappt tid att titta på dom,haha!

Fick även hem lite bilder som jag framkallat idag så ska byta ut lite bilder på min bildvägg.
Rymmer inte fler så får försöka hitta några jag kan byta ut istället.
Sen blir det sängen,imorgonbitti blir det träning!
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback