A new chapter

Heeeey!


En sak gjorde mig på riktigt bra humör idag,jag fick sålt min älskade moped,haha!
Vet att jag inte skulle använt den nu när jag har körkort men kommer ändå sakna den.
Dom pengarna ska iaf läggas på min soffa som jag beställt,känns bra.

Ja,kvällen spenderades med  underbara Nadja.
Vi åkte ner till Waynes och fikade,blev en blåbärsmuffin för min del,riktigt gott.


Satt och pratade om allt och ingenting,skrattade som aldrig förr och hade otroligt trevligt.
Har kännt mig lite nere dom senaste dagarna så det här var verkligen nått jag behövde.

När dom stängde klockan 22 så gick vi till Max och satte oss för att fördriva tiden eftersom grabbarna satt hemma hos Blaise och titta på någon match och Nadja orkade inte åka hem.
Fortsatte vårat snacka och skratt där,två trötta och flummiga tjejer fick många att kolla lite konstigt på oss,men men skitsamma :)

Efter ett kort men trevligt samtal kan jag nu sova gott inatt.
Blir dock inte så många timmar ska upp 5.30,har en rätt lång dag imorgon men eftersom jag ska skola in Hanna  på Mariedal så känns det inte särskilt jobbigt att kliva upp och jobba,tror vi kommer få riktigt kul imorn :)

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback