Happy face!

Godkväll!


Jag är på så bra humör,har varit det ett bra tag nu.
I'm so happy.
Har suttit och funderat vad som gör mig så glad,finns så mkt.

*Du,nummer ett alltid!
*Jag har ett jobb som jag älskar.
*Jag flyttar om ca 1 månad.
*Jag har dom bästa vännerna ( saknar dock ch:arna)
* Det är vår,varmt och soligt!
*Ser framemot ett par veckor i piteå med pojkarna i sommar.
*Ser framemot hela sommaren.


Hur som helst vad jag försöker säga är att jag är glad,otroligt glad.




Blev som sagt jobb idag, 13-21.30
Fick jobba över lite men det gjorde inte så mycket.
Har fått tillbaka min älskade telefon från lagningen idag också,som jag har saknat den!

Ska snart sova,ska slå på en film och somna till det.
Imorgon blir det jobb 8-14,kort dag med andra ord.

Ska fara och kolla på ett köksbord på mio som mamma o pappa kollade på idag.
Sen ska jag plugga plugga plugga och städa,får kanske besök sen också :)

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback