I can't wait!

Heeey!

Dagen har än så länge varit riktigt härlig.
Fick mig en liten sovmorgon och började dagen med att träffa min govän.
Vi städade bilen,inte mkt mer än så men det var ändå kul ;p


Efter att jag käkat lunch åkte jag och pappa och handlade på Maxi,älskar maxi!
När vi kom hem igen så började jag förbereda inför ikväll då ve får middagsfrämmande.
Jag gjorde iordning salladen och gjorde en daimtårta med jordgubbar,ååh vad jag längtar haha!



Nu sitter jag och äter jordgubbar och ska plugga lite hade jag tänkt.
Jag känner mig som ett litet barn på julafton,längtar till ikväll då jag får öppna paket :D

Nu ska jag tagga grillning,tårta och paket och försöka plugga lite.
Later.

You make me so happy!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback