I got sunshine on a cloudy day

Heeeey!


Idag har jag hunnit göra nästan allt jag ville.
Var och fixade naglarna som jag skrev tidigare,känns otroligt skönt att det är gjort.
Åkte sen iväg och klippte mig,det känns ännu bättre,fick tunna ur håret också,har ju så otroligt tjockt hår så det känns skönt.

Var iväg och köpte hårfärg men har inte orkat göra det,får bli imorgonbitti.
Har gjort bort en läxa också,så lite mindre att tänka på.

Nu ligger jag och tar det lugnt,ska slå på en film och bara mysa.
Imorgon blir det nog att träffa Nadja ett tag,sen jobb 17.15.
Jobbar nu varje dag fram till söndag,vad jag vet iaf.
Vet inte schemat för nästa vecka än,ska iaf vara ledig onsdag för då kommer mina sötpojkar hit till oss,sen kommer syrran och Mattias också på middag och då blir det att fira mig eftersom jag åker bort den helgen och firar min födelsedag i Sundsvall.
Jag längtar massor,ska bli såååå härligt att åka bort och att jag har med mig den bästa gör saken ännu bättre :)


Längtar.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se på film,later!



ja men de blir awsooomee :D:D

2011-04-12 | 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback